Najczęściej zadawane pytania

1Jak zamówić usługę z oferty Magic Mirror i sprawdzić czy interesujący nas termin jest wolny?
Wystarczy wykonać telefon lub wysłać maila czy też wiadomość z FB lub instagrama. Jako właścicielka działalności osobiście odpowiadam na wszystkie pytania i ustalam terminy, masz więc pewność, że odpowiedzi udzieliła Ci właściwa osoba.
2Jak odbywa się proces wynajęcia sprzętu ?
Najistotniejszym elementem jest potwierdzenie dostępności, terminu, w jakim ma być świadczona usługa. Dla bezpieczeństwa obu stron jeszcze przed świadczeniem usług zawierana jest umowa, w której opisane są wszelkie szczegóły a także warunki i odpowiedzialności ( dotyczy fotourządzeń ) Po podpisaniu umowy ( w zależności od indywidualnych ustaleń zawartych w umowie ) wpłaca się zadatek , który jest gwarantem zarezerwowania terminu. Na kilka dni przed ustaloną datą omawiane są szczegóły aby wszystko odbyło się perfekcyjnie.
3Z jakim odstępem czasu najlepiej zarezerwować usługę wynajmu fotourządzenia?
Najlepiej jak najprędzej. Gdy tylko ustalisz datę swojej uroczystości bezzwłocznie napisz lub zadzwoń aby zarezerwować termin. Wolne terminy znikają jak świeże bułeczki i jeśli rezerwujesz sale nawet 2 lata przed imprezą warto zagwarantować sobie również atrakcje i mieć kolejną sprawę z „listy do zrobienia” odhaczoną!
4Jaki jest koszt transportu, wysłki?
Jeśli chcesz wynająć fotobudkę lub fotolustro transport będzie za darmo lub za symboliczną dopłatą a zależne jest to od wybranego pakietu. Sprawdź w cenniku. Wynajem aparatu wiąże się z opłatą kosztów przesyłki kurierskiej ale możesz też osobiście odebrać i oddać urządzenie.
ZAREZERWUJ